BESTULNA!!...

För en vecka sen så vart vi bestulna, mammas mobil var med, digital-kamera & plånbok...
Alla våra bilder e nu borta synd :(         Ingen hade gjort nått på mobilen, (tror jag) nu har mamma min mobil,,,men jag behöver inte den i kina......

                       SÅ HÄR GICK DE TILL:

1.hyrde parasoll
2.satte ner parasollet i sanden
3.bytte om
4.badade
5.hittade några snäckor (stora)
6.det kom en våg över mej
7.jag gick upp å solade
8.gick ner å badade med pappa
9.mamma ropar
10.jag å pappa kommer till mamma
11.sakerna e borta!!


Men nu så har vi köpt en ny digital-kamera (mycket bättre å mycket snyggare) det fanns på svenska när vi bytte språk!!


Här är en bild på mej.
                      





         Nu har jag inte så myckt mer att säga så....Hejjs!!


////mojj  


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken bra blogg du skapat och vad bra du skriver. Ni lär er väldigt mycket på att blogga.

2009-11-02 @ 14:55:25
Postat av: Sandra

Heey Moa!! =)

SAKNAR DEEH!!!!!!!!!!!!:'(

Det känns att det saknas ngt, :(

Varje dag på skolan när det händer ngt kul tänker jag: nu skulle Moa varit med! :(

SAKNAR DEEJ DET GÅR INTE ATT BESKRIVA ENS!!!

///sandra

2009-11-02 @ 20:07:55
Postat av: Sandra

Heey Moa!! =)

SAKNAR DEEH!!!!!!!!!!!!:'(

Det känns att det saknas ngt, :(

Varje dag på skolan när det händer ngt kul tänker jag: nu skulle Moa varit med! :(

SAKNAR DEEJ DET GÅR INTE ATT BESKRIVA ENS!!!

///sandra

2009-11-02 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0